2001 a. sai salaja isa vastuseisust hoolimata soetatud omale 81.a. Ford Taunus 1,6 Weber carb.. Üks hiiglama mõnus masin oli. 2 ust , hästi laiad veljed ja rehvid , korralik kerega ühte tooni sisu. Sõitsin sellega ca. aasta ja remonti tegin minimaalselt.Ülikooli minnes sai Tartus ühele Tähe ringil tagant sisse põrutatud ja esiots rikutud. Kuna raha ei olnud,sai remont teostatud maksroflexi ja haamriga. Pealt varastati ära ka cd-mängija kuid sellest kõigest hoolimata sai uus omanik masina kallimalt kui mina ta soetasin.Peale Taunust sai omatud Ford Scorpiot 86a. 2.0 OHC ,mille ruumikuse ja sõidumugavusega võis tol ajal väga rahule jääda. Asi lõppes siiski suure libedusega külge pidi puus. Kere kõver ja vahetus "hainina" BMW vastu oli teostatud. "Hainina" ei soovinud ma kaua omada kuna lagunes jubedasti ja kergem oli temast lahti saada kui remonti teha....vahetus 1:1le E30 BMWga saigi teostatud. Seekord oli tõesti Baieri motoriseeritud liikur oma nime tasemel ja sai mõnda aega sellega ka ringi liigutud. Aga noor hing on rahutu ja kaua ühte ja sama masinat omada ei kannatanud (ometi oli hea ja korralik masin). Saigi BMW maha müüdud ja Ford Escort 87a. soetatud. Oli teine ilus täis spoileriringiga musta värvi musike mulle. Temaga sõitlesin ma ca.1 aasta. Soetatud sai üks Citroen Xantia 94a. , auto laadne toode. Täielik õnnetus,mis ainult tee peale jättiski.Õnneks sai ta vahetatud üsna kiiresti murevaba kuid erilist kommentaari mitte vajava Kia Sephia 97a. vastu. Elu ja olu viisid mind Inglismaale tööle , sealt naastes sai omale soetatud Escort 94a. 1,8DOCH caravan ja KIA maha müüdud oligi. Nagu prillikivi , ei kolise , ei nagise , müra salongis puudus.....lahe......temaga liikusin ka ca.1 aasta.
Edasi ei hakka ma oma igapäevaliikureid üles lugema aga pajatan mõne sõnaga hobiautodest:
Soetatud sai Ford Taunus 2,3 V6 78a. , mille sõber Heikko oli väga kenasti üles poputanud ja mul jäi üle ainult eputada ja rõõmu tunda. Aga kuna lemmik oli enda jaoks kere MK3 , ehk siis ühe mudeli võrra vanem masin,sai 78a. masin maha müüdud ja asemele soetatud 73a. 2 ukseline 1,6bensiinimootoriga stock auto. Asusin siis teda suure usinusega parendama ja kiiremaks ehitama. Kere sai uue ja uhke värvkatte , kõik puksid,liikuvad osad said vahetatud ja aiste vahele sai 2,3 V6 ,mis kiiremas korras ka lahjaks jäi . Siis Hakkas maadlemine 2,9 BOA cosworth mootoritega, hetkel on kolmas BOA aiste vahel ja äkki isegi jääb pidama. Aja pikku on tagasillaks leidnud koha Volvo sild koos USAst tellitud lukuga ja mõlemad sillad saanud polüuretaanpuksid ja stabikad. Käigukastiks on loomulikult manuaal. Sõiduk on nii hinge läinud,et ei suuda teda vist iialgi müüa kui just rahamured väga pigistama ei hakka. Kuna 2 aastat tagasi oli vaja hirmsasti minna Taunuste kokkutulekule aga cossu tanus vedas mind alt nagu tavaliselt,sai soetatud 82a. taunus 4 ukseline , millel 1,6 mootor peal ja mured puudusid. Liikusingi temaga vabal ajal siis kui cossu rivist väljas oli. Selle masina müüsin maha sellel sügisel. Mõne aasta eest sai soetatud veel üks Taunus 72a. korralik kere,et oleks olemas varuvariant kui cosworthiga peaks midagi nihu minema või kere laiali lihtsalt vajub (ehk sisi kere ootab oma aega). Naisele sai veel see aasta soetatud Focus 1,6ATM 2005a. GHIA kuid sellega ei läinud kõige õnnelikumalt. Naabrinaine sõitis 3 nädalat vanal (minu jaoks) masinal kogu külje maha ja hetkeseisuga on masin kindlustuse suunatud remondis.
Ei ole küll uhke Fordide elulugu kuid nii mõnigi on minu eluteel oma rolli mänginud.
Päikest
Sander