Tänane kuupäev 17 Dets 2018, 13:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 87 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford fiesta mk2 1985
PostitusPostitatud: 21 Jaan 2018, 12:59 
Eemal
algaja

Liitunud: 15 Jaan 2004, 21:52
Postitusi: 32
Asukoht: Tallinn
Ja lugedes põhjalikumalt esialgset postitust sain aru, et jutt mis algselt oli aiast, kaldus sujuvalt aiaaugu peale. Milleks sa seda launchi kasutada plaanid üldse? Selles mõttes, et põhjagaasiga stardis istuda sa sellega tõesti eriti ei saa sest pill ilmselt jookseb lihtsalt täis kui ootamine liiga pikaks venib.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford fiesta mk2 1985
PostitusPostitatud: 21 Jaan 2018, 20:50 
Eemal
huviline

Liitunud: 29 Aug 2012, 21:34
Postitusi: 238
Asukoht: Viljandi
Ega ta õige launch control pole, mingeid millisekundeid ja asju muuta ei saa. Ajust võetud lihtsalt +12v mida saab kas katkestada soovitud pöörete peal või siis aktiveerida. Hetkel lülitabki see siis 3000rpm peal coilpackile vahele pandud relee välja ja siduripedaali lülitist jookseb pidev 12v coilile peale, mis alla vajutades katkestab omakorda otsevoolu coilpacki ja edasi hoiab aju läbi relee soovitud rpm.
Vast ei olnud väga segane seletus :D
Kasutamise kohta polegi plaane otseselt olnud,aga kuna pool armatuuri oli laiali niikuinii siis otsustasin, et ühendab juba ära. Eks foori alt ikka lõbusam minna, täis jooksmise kohta ei oska hetkel veel öelda, aga paugub küll maru hästi :D

_________________
Sumbutid, kollektorid ja muud keevitustööd, väiksemate detaide värvimine(1m2), autode remont ja hooldus. Tel:58786933


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford fiesta mk2 1985
PostitusPostitatud: 22 Jaan 2018, 10:20 
Eemal
fanaatik
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Jaan 2005, 14:04
Postitusi: 3446
Asukoht: Tallinn
Aijahh, ma ajasin jama, lugesin et süütekatkesti ja arvasin et käiguvahetusel katkestamisest jutt. See nn "launch control" on lihtsalt pööretepiiraja, töötab paigaltstardil kenasti ja mõistlikult kasutades ei juhtu seal midagi.

_________________
RS2000i | Vineda Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford fiesta mk2 1985
PostitusPostitatud: 16 Mär 2018, 00:19 
Eemal
algaja

Liitunud: 03 Mai 2014, 02:28
Postitusi: 84
Jesper kirjutas:
Aijahh, ma ajasin jama, lugesin et süütekatkesti ja arvasin et käiguvahetusel katkestamisest jutt. See nn "launch control" on lihtsalt pööretepiiraja, töötab paigaltstardil kenasti ja mõistlikult kasutades ei juhtu seal midagi.

Õigel programmeeritaval juhtajul ei aja nüüd küll see süütekatkesti midagi lolliks ja korralikult seadistatud ja paigaltatud ajuga ei jää kindlasti ka raja äärde seisma.
Enda võistlusautol (RS2k 92) on MS2 juhtaju peal ja launch ning flatshift töötavad mõlemad väga konkreetselt ja õiglaselt.
Aga mõned postitused tagasi, siis jutt on õige. Ka minul pandud lüliti nii, et kui pedaali puudun on flatshift aktiveeritud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford fiesta mk2 1985
PostitusPostitatud: 18 Mär 2018, 05:43 
Eemal
fanaatik
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Jaan 2005, 14:04
Postitusi: 3446
Asukoht: Tallinn
Ma ei kahtle, et põhimõtteliselt on inimvõimete piirides ehitada MS install, millel ei ole kunagi mingeid jamasid. Eriti levinud nähtus see samas siiski pole.

_________________
RS2000i | Vineda Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford fiesta mk2 1985
PostitusPostitatud: 19 Mär 2018, 10:15 
Eemal
fanaatik
Kasutaja avatar

Liitunud: 20 Mär 2004, 15:02
Postitusi: 6466
Asukoht: Tallinn
Ms-iga pole mõtet jännata, sest see on ajale jalgu jäänud kontseptsioon ja kokkuvõttes kohmakam ja kallim kui näiteks EMU classic valmis lahendus. Nimelt MS-ile tuleb lisada ~200€ lambda kit, et see suudaks näitu lugeda, EMU-le piisab ainult ~70€ sensori lisamisest ja moodul on juba ajusse sisse ehitatud.

_________________
"Whether you think you can or you can't, either way you are right!"
Henry Ford 1863-1947


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford fiesta mk2 1985
PostitusPostitatud: 19 Mär 2018, 18:52 
Eemal
algaja

Liitunud: 03 Mai 2014, 02:28
Postitusi: 84
Jaan kirjutas:
Ms-iga pole mõtet jännata, sest see on ajale jalgu jäänud kontseptsioon ja kokkuvõttes kohmakam ja kallim kui näiteks EMU classic valmis lahendus. Nimelt MS-ile tuleb lisada ~200€ lambda kit, et see suudaks näitu lugeda, EMU-le piisab ainult ~70€ sensori lisamisest ja moodul on juba ajusse sisse ehitatud.

Mitte küll paha pärast aga mida sa võistlussõidu ajal sellest lambda näidust vahid? :D
Klassikalise E-Rühma auto peal toimetab MS väga edukalt.
Kuid kui kunagi antud teema omanikul peaks olema soov Progeaju samale putukale peale installeerida siis pooldaksin ka kahe käega EMU toodangut.
MS ei kannata erilisi voolude kõikumisi, mida tänavasõidu autol kordades rohkem on kui võistlussõidukil.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford fiesta mk2 1985
PostitusPostitatud: 19 Mär 2018, 22:16 
Eemal
huviline

Liitunud: 29 Aug 2012, 21:34
Postitusi: 238
Asukoht: Viljandi
Ilmselt sellele autole siiski proge aju ei tule, ei näe mõtet esiratast ringi tõmmata ja rwd/awd jaoks liiga palju tööd, et pigem võtan mingi järgmise auto ette.
kui küttehindasid vaadata siis tuleks autosid hakata ökomaks keerata mitte kiiremaks :D

_________________
Sumbutid, kollektorid ja muud keevitustööd, väiksemate detaide värvimine(1m2), autode remont ja hooldus. Tel:58786933


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford fiesta mk2 1985
PostitusPostitatud: 26 Mär 2018, 21:51 
Eemal
huviline

Liitunud: 29 Aug 2012, 21:34
Postitusi: 238
Asukoht: Viljandi
Kiiremateks kurvideks lisandus üks sierra, lähiajal lisan rohkem infot jne, uut teemat vast ei hakka tegema :D


Manused:
sierra.jpg
sierra.jpg [ 135.07 KB | Vaadatud 1306 korda ]

_________________
Sumbutid, kollektorid ja muud keevitustööd, väiksemate detaide värvimine(1m2), autode remont ja hooldus. Tel:58786933
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford fiesta mk2 1985
PostitusPostitatud: 31 Mär 2018, 21:37 
Eemal
huviline

Liitunud: 29 Aug 2012, 21:34
Postitusi: 238
Asukoht: Viljandi
Fiesta sai ka lõpuks päikse kätte aetud, karpad ei ole veel paigas kahjuks ja soojalt tyhikäik 1300rpm, aga hea sõita üle pika aja.

Nagu ikka oma õnne teades siis sierral hetkel ketitallad katki.
Ei tea kas ostu tuhin oli nii suur, et kohapeal ei osanud kuulata või siis tõesti halb õnn ja treila pealt maha sõites lagunesid ära :D
Hetke seis siis piltidel, järgmine nädal saab vast uued jupid sisse.

Sierra ise 86a, mootor bmw m62b35 v8 173kw ja istub ilusti 5k manual kasti otsas.
Vajab nipet näpet tegemist nagu ikka.


Manused:
2.jpg
2.jpg [ 161.86 KB | Vaadatud 1219 korda ]
1.jpg
1.jpg [ 185.93 KB | Vaadatud 1219 korda ]

_________________
Sumbutid, kollektorid ja muud keevitustööd, väiksemate detaide värvimine(1m2), autode remont ja hooldus. Tel:58786933
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford fiesta mk2 1985
PostitusPostitatud: 22 Apr 2018, 21:15 
Eemal
huviline

Liitunud: 29 Aug 2012, 21:34
Postitusi: 238
Asukoht: Viljandi
Escort sai ka suvisema oleku :D


Manused:
escort.jpg
escort.jpg [ 100.82 KB | Vaadatud 989 korda ]

_________________
Sumbutid, kollektorid ja muud keevitustööd, väiksemate detaide värvimine(1m2), autode remont ja hooldus. Tel:58786933
Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22 Juun 2018, 14:57 
Eemal
huviline

Liitunud: 29 Aug 2012, 21:34
Postitusi: 238
Asukoht: Viljandi
Vahepeal nii kiired ajad olnud, et pole kaua saanud miskit nokitseda, nüüd lõpuks sai siis sierrale sumps alla aretutud, mis pärit bmw e46 3.0D küljest, kuna see suht jurakas siis tuli pool varuratta kasti alt ära lõigata, aga pill suht vaikne nüüd.
Ventikas sai ka külge aretatud kohapeal jahutab ilusti sõidu ajal pole proovinud aga ilmselt saab hakkama, oleks vaja muidugi paremat ventika lülitus andurit, hetkel lükkab vendi sisse 96 kraadi pealt juba, aga mootori töö temp on 105 ühesõnaga käib liiga tihti :D
Samuti sai ka väike veljeproov tehtud, tagumistega pole probleeme aga ees läheb rehv vastu amorti, pildil olevad 215/45/17, aga sain juba ühed 205/40/17 rehvid millega võiks veljed alla saada.

Asjad mis veel teha enne sõitu:
Stabika kinnitused kõik üle keevitada, eelmine omanik pole just väga oskuslik keevitusega olnud.
Pidurid-tagumisi üldse pole, võimendis mingi error ja ette uued kettad klotsid
Recarod paigaldada- Sierra siinidele ümber vaja teha.
Karteri/radika kaitse riflerit nikerdada.
Rattad rohkem keerama panna.

Auto sõitma saan siis üritan millegi kvaliteetsema asjaga pilte teha :D


Manused:
IMG_20180622_130044.jpg
IMG_20180622_130044.jpg [ 243.54 KB | Vaadatud 731 korda ]
IMG_20180622_123654.jpg
IMG_20180622_123654.jpg [ 181.05 KB | Vaadatud 731 korda ]
IMG_20180622_123629.jpg
IMG_20180622_123629.jpg [ 208.8 KB | Vaadatud 731 korda ]
IMG_20180606_190615.jpg
IMG_20180606_190615.jpg [ 183.21 KB | Vaadatud 731 korda ]

_________________
Sumbutid, kollektorid ja muud keevitustööd, väiksemate detaide värvimine(1m2), autode remont ja hooldus. Tel:58786933
Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 87 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9