Tänane kuupäev 17 Juul 2019, 21:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 125 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 02 Nov 2015, 12:24 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Apr 2008, 14:26
Postitusi: 358
Asukoht: Tartu
Kui PCV jääb avatud asendisse kinni, siis võib auto hakata õli põletama... (vaakumiga imetakse õli sisselaskesse) ning kui siseneva õhu kogust mõõdetakse MAP anduriga, siis ka see läheb valeks... igal juhul segu muutub... võimsus kaob ning auto muutub januseks. Niiet, mõju on täiesti olemas.

Aga jah, Jesperi vaakumijutu peale guugeldasin väljendit "vacuum in crankcase" ning sain teada, et kui algselt oli karterituulutuse idee blow-by gaaside (ehk silindritest karterisse lekkinud gaaside) karterist mujalesuunamine (kas siis ümbritsevasse keskkonda või tagasi mootorisse), siis mingi hetk selgus, et mõõdukas vaakum (kuni 14in/hg) karteris võib anda võimsuselisa kuni 35hp. Seepärast ongi karterituulutus niiviisi lahendatud nagu see minu autol on. Kuigi ma olen PCV kohta varem lugenud, siis seda vaakumiasja ma ei teadnud...

Õhufiltri ning gaasiklapi vahel on madal vaakum ning sisselaskekollektoris kõrge vaakum. Liigne vaakum ning liigne rõhk karteris on mõlemad kahjulikud. Vaakumiga tuulutuse puhul on tavaliselt kaks toru: madal vaakum ning kõrge vaakum PCV klapiga ning PCV töö ongi hoida mõõdukat vaakumit karteris ning tõmmata blow-by gaase sisselaskesse. PCV klapi olemasolu ongi vaakumiga tuulutuse tundemärgiks.

Kui mootoril töötamise ajal tekib rõhk karterisse, siis on tuulutuse torud umbes... kui aga räige vaakum, siis on tõenäoliselt madala vaakumiga tuulutustoru umbes. Vaakumit karteris mõõdetakse üldjuhul õlivarda ava kaudu.

Niiet, plaan tuulutus madalamale vaakumile viia ning PCV osa ära kaotada jääb ära. Tõenäoliselt see töötaks, sest vanasti see nii lahendatud oligi, aga vaakum karteris oleks madalam ning tõenäoliselt kaotaks seeläbi võimsuses.

Huvitaval kombel 2.8 V6 Scorpio mootoril oli karterituulutus juba vaakumiga, aga PCV klappi ei kasutatud... BANK2 klapikambrikaanes on vaid pisikese avaga ots, mille külge käib sisselaskekollektori vaakumvoolik. 2.9 mootoril on juba PCV klapp ja suur auk kaanes klapi jaoks.

Auto eelmine omanik on paigaldanud 2.9le 2.8 kaaned. Kui ma kasutan 2.8 kaasi 2.9 mootori küljes, siis on mul tunne, et PCV klapil pole mingit mõtet.. panen ka vooliku otse, nagu 2.8 mootoril.

2.8 kaaned:
Pilt
2.9 kaaned:
Pilt

_________________
Scorpiofänn, aga Sierrad meeldivad ka.
Scorpio 2,5td 89 (juppideks), Scorpio 2,0i 88 Ghia (müüdud), Scorpio 2,8i Ghia 87(juppideks), Scorpio 2,9i 89(juppideks), Scorpio 2,9i 89 Ghia (müüdud)
Reklaam- ja disainkleebised: http://thesigns24.com


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06 Nov 2015, 23:30 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Apr 2008, 14:26
Postitusi: 358
Asukoht: Tartu
Käesolev nädal on koristamise tähe all möödunud... märkamatult on aastatega jube palju Scorpiokola tekkinud, niiet otsustasin varusid vähendada. Müüki läksid asjad, mida mul mitu on või, mis liiga palju ruumi võtavad või asjad, mis on suhteliselt hästi saadaval ja kergesti asendatavad. Müügikuulutisi võib siit fastfordsist leida ning osta.ee'sse olen ka asju pannud. On uusi varuosi ning ka kasutatud kraami. Pole kõike jõudnud üles panna, niiet tuleb veel lisa.

Nädalasees tegin autost pilti ka... vihmaga ei paista pori välja.
Pilt Pilt Pilt

Pilt Pilt Pilt

Pilt Pilt

_________________
Scorpiofänn, aga Sierrad meeldivad ka.
Scorpio 2,5td 89 (juppideks), Scorpio 2,0i 88 Ghia (müüdud), Scorpio 2,8i Ghia 87(juppideks), Scorpio 2,9i 89(juppideks), Scorpio 2,9i 89 Ghia (müüdud)
Reklaam- ja disainkleebised: http://thesigns24.com


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06 Juul 2016, 18:28 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Apr 2008, 14:26
Postitusi: 358
Asukoht: Tartu
Ma veel aasta tagasi ei arvanud, et ma selleni kunagi jõuan, aga kes soovib, siis võib mu auto õiglase hinna eest ära osta. Kahjuks on aega tema jaoks üha vähem.

Autol uus süütepool, sai kuiv õlivaba transformaatori tüüpi süütepool. Vana õliga süütepool läks loksutades lühisesse ning sellest ka lampi väljasuremine sõidu ajal... nüüd see korras.

_________________
Scorpiofänn, aga Sierrad meeldivad ka.
Scorpio 2,5td 89 (juppideks), Scorpio 2,0i 88 Ghia (müüdud), Scorpio 2,8i Ghia 87(juppideks), Scorpio 2,9i 89(juppideks), Scorpio 2,9i 89 Ghia (müüdud)
Reklaam- ja disainkleebised: http://thesigns24.com


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20 Apr 2017, 18:41 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Apr 2008, 14:26
Postitusi: 358
Asukoht: Tartu
Hulk vett merre voolanud.

Autol sai lõpuks juhitavus korda. Kiskus hoolimata mitmest sillastendist vasakule... Viisin auto vähe pädevamate inimeste juurde. Pidin küll mitu korda käima, aga neil oli ka juba sportlik huvi asi korda saada. Esisillas läksid kõik õõtsad, roolivardad ja -otsad uued ning tagasillas tuli üks rattarumm ära vahetada kuna kunagi oli rattalaagri saale ringi käinud ning uus laager jäi lõtkuga. Tutikad suverehvid ka ning nüüd on veermik ja juhitavus korras.

Jääb veel lahendada vibra maanteekiirustel ning siis võiks suurelt jaolt muretu olla.

Vibra tuleb käigukastist. Plaanin käigukasti remonti... käigukast töötab, aga on kulunud... 70-110km tunnis on vibra kastis ning siduri vajutamisel ning lahtilaskmisel on mõnikord kolksu kuulda... mõnikord lähevad käigud kehvemini sisse... tõenäoliselt on vaja sünkrorõngad ära vahetada ning uued laagrid panna ning võiks nagu uus olla...

Kui keegi teab, kustkohast hea hinnaga kastile uusi sünkrosid ja laagreid saab, siis võib kirjutada. eBayst olen juba vaadnud... sealt saab, aga äkki saab lähemalt ka ja parema hinnaga.

_________________
Scorpiofänn, aga Sierrad meeldivad ka.
Scorpio 2,5td 89 (juppideks), Scorpio 2,0i 88 Ghia (müüdud), Scorpio 2,8i Ghia 87(juppideks), Scorpio 2,9i 89(juppideks), Scorpio 2,9i 89 Ghia (müüdud)
Reklaam- ja disainkleebised: http://thesigns24.com


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26 Apr 2017, 20:37 
Eemal
algaja

Liitunud: 15 Dets 2011, 19:54
Postitusi: 26
oma jaol täpselt sama vibra,aint 100-120, vahetasin kasti nuud k6ik ok,kahtlustasin ka kardaani,ristid olid korras ja kuna sidur läks uus ,m6tsi vahetan ka kasti,täna proovi ringi tehes k6ik ok,pole need mt kastid miskit nii k6vad. muidugi palju läbis6it neil on ,ei tea keegi :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 125 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9