Tänane kuupäev 18 Jaan 2021, 09:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 27 Jaan 2018, 21:15 
Eemal
fanaatik
Kasutaja avatar

Liitunud: 20 Mär 2004, 15:02
Postitusi: 6489
Asukoht: Tallinn
Juhtus selline masin näppu.
Pilt Pilt
Pilt Pilt
Pilt Pilt
Mootoriks 1,8ZVH (Zeteci plokk + originaal kaas). Kaas peaks olema kunagi porditud. Meh. pritse KE-Jetronic, Green filter, Samco lõdvikud.
Turbo tundub originaal, ES-Tuningus lastud custom intercooler teha. Täisring Koni regullitavaid amorte, jahutusega tegeleb Golf MK2 radikas :)
9a tagasi olevat Soomes seadistuses käinud ja 150kw seal tõmmatud.
17" valuveljed, ees Focus RS Brembo pidurid. Salongis lisakellad õli, boost, lambda, reissing tahhokas, Ford Motorsport rool.

Plaan oleks kevadeks natukene välimust vuntsida ja tehnika poole pealt kaasajastada. Näiteks tagasi 2-e kojamehe peale tuunida, loobuda meh. pritsest, salongi veits ebavajalikest lisakelladest puhastada jne.
Peale tahaks panna Ecumaster EMU koos EMU juhtmestikuga
Pilt
Teine liigutus on 30a vana Garrett minema visata ja asendada see Master Power uue turboga.
Pilt
Kuna turbol on T25 flants siis peab veel vaatama, kas saab õhemat sorti ülemineku tükki kasutada, midagi sellist:
Pilt
Või keevitan ise uue kollektori. Downpipe tuleb ka ringi teha, sest originaal on mingi 5 poldiga põlv, Master Poweril V-band.
Kõige keerulisem osa on sidur pidama saada. Mul on olemas hetkel riiulis mingi Rover turboka korv, aga sellega peab üle mõõtma, kas sidurikäpp hakkab käima, sest lamell ei ole sirge nagu Escortil, vaid väikese jõnksuga nagu Sierral. Teine variant on suure raha eest mingeid aftermarket komplekte otsida. Pihustid on 380cc olemas, nendega saab ca 180kw kanti, see jõud tuleb pidama saada.
Pilt Pilt
Mootori tarbeks sain fomorumlase Jesperi käest EFI ootori plokikaane, sisselaskekollektori ja veel nipet-näpet. 1000 tänu. Tema käest õnnestub ka ehk EFI versiooni gaasipedaal koos trossiga hankida.
Kaane keerasin vidinatest puhtaks ja saan uue nädala alguses Windorfi töösse viia.
Hetkel pole rohkem midagi lisada. Taustal on tegelikult üks teine masin ka tegemises mis on esmajärjekorras tööle saada ja Escort hetkel rohkem selline taustaprojekt ja tõsisemalt saab siis käsile võtta kui teine masin eest ära saab.

_________________
"Whether you think you can or you can't, either way you are right!"
Henry Ford 1863-1947


Viimati muutis Jaan, 30 Mär 2020, 20:46, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28 Jaan 2018, 13:25 
Eemal
huviline

Liitunud: 29 Aug 2012, 21:34
Postitusi: 258
Asukoht: Viljandi
Vinge värk, aga mis poolteljed ja kast arvavad sellisest jõunumbrist? :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28 Jaan 2018, 15:17 
Eemal
fanaatik
Kasutaja avatar

Liitunud: 20 Mär 2004, 15:02
Postitusi: 6489
Asukoht: Tallinn
Pooltelgedele pole miskit ette heita, kast on väheke õrnem teema. Kui päris lõhkuma ei hakka siis peaks kestma. Olen ühe kasti laiali lasknud elus ja 2 kasti on sarnaseid numbreid kestnud.
Ideaalis peaks kasti laiali kiskuma ja tutikad laagrid sisse panema siis oleks vähe kindlam, aga see on suht ropp töö. Olen teinud. Videos konkreetsel pillil säästis kasti ka muidugi libisev sidur :D
http://www.youtube.com/watch?v=jLWX-FCJdVs
Kui selle tehnika maha müüsin ja teisele masinale paigaldasin siis sai pandud labadega sidur mis ka pidama jäi ja siiani on kast kestnud. Tal jäi enda kast, mitte musta pealt.
Teeks uuesti sama moodi, aga ma tookord leidsin ebayst mingi Sachs Sport korvi 215mm (enne SRE aegasid) ja kettana kasutasin USA 78a Fiesta labadega ketast. Häda on selles, et korvi kood on teadmata ja diameetri järgi otsides ei leia enam täna midagi. Tootekoodiga äkki leiaks maailmast kusagilt veel seda korvi.

_________________
"Whether you think you can or you can't, either way you are right!"
Henry Ford 1863-1947


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28 Jaan 2018, 16:18 
Eemal
huviline

Liitunud: 29 Aug 2012, 21:34
Postitusi: 258
Asukoht: Viljandi
Fiestal orig pooltelg oli miskit vahepukiga versioon sellel käisid 2.0zvh esimesel nädalal nuudid maha, hetkel xr3 omale ettehetiteid pole.
Kui odava siduri lahenduse teada saad siis võid siia ka kriblada :D
See kasti lahti võtmine miskit lõbusat ei ole ja, üritasin isegi kunagi, aga lõppes sellega, et võtsin lammarist uue.
Mul iseenesest cv22 nukkvõll ja reg ratas enda vana zvh sees, kui huvi on.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28 Jaan 2018, 17:54 
Eemal
fanaatik
Kasutaja avatar

Liitunud: 20 Mär 2004, 15:02
Postitusi: 6489
Asukoht: Tallinn
Odava siduri saab siis kui enam-vähem sobiva jupi kusagilt laojäägi hinnaga kätte saab. Valmis komplekt maksab 500-600€ vahele 316nm.
https://www.demon-tweeks.co.uk/performa ... 32-lb-ft-2
Lõõtsaga on see nukkvõll ja regullitav ratas suht savi, keerad natuke rõhku juurde, sätid süüdet ja olemas. Hetkel peakski olema reg. nukaratas peal tegelikult.

_________________
"Whether you think you can or you can't, either way you are right!"
Henry Ford 1863-1947


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29 Jaan 2018, 15:41 
Eemal
Punan(E) k(R)uu(S)a p(il)duja
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Sept 2006, 22:15
Postitusi: 2413
Asukoht: Tavaliselt Tallinn. Suuremalt jaolt garaaž.
Jaan kirjutas:
Pooltelgedele pole miskit ette heita, kast on väheke õrnem teema. Kui päris lõhkuma ei hakka siis peaks kestma. Olen ühe kasti laiali lasknud elus ja 2 kasti on sarnaseid numbreid kestnud.
Ideaalis peaks kasti laiali kiskuma ja tutikad laagrid sisse panema siis oleks vähe kindlam, aga see on suht ropp töö. Olen teinud. Videos konkreetsel pillil säästis kasti ka muidugi libisev sidur :D
http://www.youtube.com/watch?v=jLWX-FCJdVs
Kui selle tehnika maha müüsin ja teisele masinale paigaldasin siis sai pandud labadega sidur mis ka pidama jäi ja siiani on kast kestnud. Tal jäi enda kast, mitte musta pealt.
Teeks uuesti sama moodi, aga ma tookord leidsin ebayst mingi Sachs Sport korvi 215mm (enne SRE aegasid) ja kettana kasutasin USA 78a Fiesta labadega ketast. Häda on selles, et korvi kood on teadmata ja diameetri järgi otsides ei leia enam täna midagi. Tootekoodiga äkki leiaks maailmast kusagilt veel seda korvi.

Kas sellel on BC kast vist?
Äkki saaks mõelda mingi MTX-75 lahenduse peale.
RS2000, Focus, Mondeo. Kahte viimast peaks ikka leidma. Ma ei mäleta enam millisel Mondeol on milline peaülekanne.
Seal on läbisegi 3,8 ja 4,066 vist. 1,8 Oli vist 4,066.
Selle kasti sisu peaks 200+ jõudu kannatama.

_________________
Kaks pedaali on velosipeedil , kiirel autol on manual käigukast.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29 Jaan 2018, 19:57 
Eemal
fanaatik
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Jaan 2005, 14:04
Postitusi: 3450
Asukoht: Tallinn
Vinge projekt, edu modimisel!

Tegelt ma tahtsin öelda, et kuna 40% foorumi erstidest on selle mu garaažiukse taga vedeleva rappe küljest juba pulki saanud, siis võivad ka ülejäänud kolme omanikud julgelt ligi astuda :lol:

_________________
RS2000i | Vineda Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29 Jaan 2018, 23:23 
Eemal
huviline

Liitunud: 29 Aug 2012, 21:34
Postitusi: 258
Asukoht: Viljandi
MTX-75 kastidel vist pole lsd diffrit originaalis, kui õigesti aru olen saanud eks selle prst see rst kast seal all ole :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29 Jaan 2018, 23:33 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Apr 2004, 00:34
Postitusi: 422
Jaan teeb erstile efi conversionit, otsib sidurit mis jõudu kinni peaks ja teemaks juba erinevad mt75 ülekanded..

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30 Jaan 2018, 08:24 
Eemal
Punan(E) k(R)uu(S)a p(il)duja
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Sept 2006, 22:15
Postitusi: 2413
Asukoht: Tavaliselt Tallinn. Suuremalt jaolt garaaž.
harleyh kirjutas:
MTX-75 kastidel vist pole lsd diffrit originaalis, kui õigesti aru olen saanud eks selle prst see rst kast seal all ole :D

Originaalis ei ole jah. Järelturul liigub üliharva.
Quaife differ on muidugi uuena parajalt kallis.

_________________
Kaks pedaali on velosipeedil , kiirel autol on manual käigukast.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30 Jaan 2018, 12:03 
Eemal
fanaatik
Kasutaja avatar

Liitunud: 20 Mär 2004, 15:02
Postitusi: 6489
Asukoht: Tallinn
Ei noh see MTX-i värk on rohkem mu teise ERST-i teema. Kuna see eeldab suuremat aretamist veovõllide, kasti kinnituste osas siis too projekt on juba 7a kalevi all vedelenud. Punane on olemas, mõtlesingi, et teen sellise 2-3 päeva aega nõudva tuuningu, motiveeriks ennast mõne kiirema ringiga kevadel ja siis lükkaks pilli turgu ära.

Modisin natukene pealkirja, äkki siis kunagi tegelen oma põhiprojektiga ka edasi:
Paberite järgi ilmselt kõige väiksema tootmisarvuga Escort. 90a 79kw Efi XR3i (meibi peakski originaali taastama ja siis Cosworti hinda küsima :) ) Aga praeguses seisus on sedasi:
Pilt
Mingis plaanis võiks teda põhimõtteliselt RS Turboks pidada, sest pidurid on RS-i peaalt pärit ning vahepeal sõitis ringi ka vastava mootori ning käigukastiga. Tookord sai 170kw sellel konditsioonil mõõdetud. Sõita oli päris lõbus.
Tänaseks on seis selline, et ehitasime sõber Mihkliga talle uue mootori vahele. Seekord 2,0 Mondeolt toorikuks võetud Zetec-E ja sihime mõistuse piires 300-500 jõu vahele.
Veidi sellest töökäigust ka pildimaterjali.
Work in progress (plokk pestud ja konserveerituna komplekteerimise tarbeks):
Pilt

Põhi raudvara:
Pilt Pilt

Kaas tehtud Windorfis. Sinna läksid Supertech +1,0mm IN/EX klapid ja mingi 5-se bemmi pronksist juhtpuksid. Kütuse ette andmiseks Siemens Deka 630cc pihustid.
Pilt Pilt Pilt
Nii palju veel, et turboks läheb külge Garrett GTX3582 Tiali kuumkojaga ja kasti Quaife differ.
Pilt Pilt Pilt

Alustuseks raami ja kaane tikkude keermed puhtaks:
Pilt Pilt

Vitaalsed mõõdud üle kontrollitud:
Pilt Pilt Pilt

Õlipihustid küljes, raamsaaled paigas ja Liqui Moly spets mögaga koos:
Pilt

Väntvõll paigas ning ARP raamitikud vastavalt mõõtudele kinni pingutatud:
Pilt

Uhke kolvirõngaste stend ning rõngaste viilimine ja lukuvahe mõõtmine:
Pilt Pilt

~12h tööd alustades ploki pesemisest ning ei saanud veel kolbegi paigaldama hakata.
Korralikult tehes lendab aeg normaalse kiirusega. Igavamad ja pikemad tööd (mõõtmised ja rõngaste viilimised) on nüüd õnneks tehtud.
Pilt

Järgmisel päeval töö jätkub:
Pilt Pilt

Kolvid plokis sees:
Pilt Pilt
Kepsupoldid mõõtude järgi kinni tõmmatud:
Pilt Pilt

Töö käik (Jaan Hr. Wilsoni isiksuses :D):
Pilt
Sellele on MTX kast planeeritud, hetkel pole arvutanud, kas kasutada diisli või bensuka oma. Mõlemad aegade jooksul kogunenud.
Juhtajuks ilmselt ka EMU, tundub parim bang for the buck teema hekel olevat.

_________________
"Whether you think you can or you can't, either way you are right!"
Henry Ford 1863-1947


Viimati muutis Jaan, 30 Jaan 2018, 20:08, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30 Jaan 2018, 18:27 
Eemal
algaja

Liitunud: 03 Mai 2014, 02:28
Postitusi: 92
Väga äge putukas!
Jõudu ja jaksu asja üles vuntsimisel. Teema millel kindlasti silma peal hoida 8)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12 Veebr 2018, 18:50 
Eemal
fanaatik
Kasutaja avatar

Liitunud: 20 Mär 2004, 15:02
Postitusi: 6489
Asukoht: Tallinn
Windorfist kaas kätte saadud. Töö väga korralik nagu ikka. Nüüd on kõik enda kätes kui kiiresti midagi tehtud saab.
Vaja üks mootor eest ära lõpetada ja masina vahele tõsta, peale seda võib Escorti sättima hakata.
Pilt
Pilt

_________________
"Whether you think you can or you can't, either way you are right!"
Henry Ford 1863-1947


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Apr 2018, 01:54 
Eemal
fanaatik
Kasutaja avatar

Liitunud: 20 Mär 2004, 15:02
Postitusi: 6489
Asukoht: Tallinn
Tõmbasin hoopistükkis pidurit hetkel RS-i tuunimise vallas. Seoses planeeritava elujärje parendamisega, elukeskkonna muutmise näol, said kõrgemad mõtted kõrvale lükatud ja nädalavahetusel eemaldasin mootorist de-compression vaheplaadi koos kahe tihendiga. Asemele läks uus kaanetihend ja surveaste tõusis seega 6.7:1 pealt 9.0/9.1:1-le. Järgmine käik Speedsterisse ja uue surveastme baasile korralik KE-Jetronicu regull otsa.

_________________
"Whether you think you can or you can't, either way you are right!"
Henry Ford 1863-1947


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11 Apr 2018, 22:31 
Eemal
fanaatik
Kasutaja avatar

Liitunud: 20 Mär 2004, 15:02
Postitusi: 6489
Asukoht: Tallinn
Speedsteris käidud, auto sõidab ilusasti :)

_________________
"Whether you think you can or you can't, either way you are right!"
Henry Ford 1863-1947


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9