Mõtlesin, kuidas ma kõik talve jooksul punasel Escortil vajalikud liigutused ära teen, aga reaalsuses jõudsin alles karpide vahetamiseks laiendid küljest ära võtta. Natuke näperdamist ja karp saigi valmis. Tavalised surnud kohad nagu aku alune, pagassis olevad tala pealsed on ok, seega väga hulluks ei pea minema.

Mägrapoolse tiiva alumine ots oli ka surnud, seega võtsin uue tiiva ka ligi, saab sama soojaga selle ka vahetatud. Teiselt poolt pole jõudnud veel lammutama hakata, see tiib tundub ok, aga kui ka ei ole siis see on vanadest headest aegadest riiulis olemas.
Siduriks otsustasin aretada Saab 900T korvist midagi. Sellel diameeter 228mm ja peaks kenasti kasti sidurikotta ära mahtuma. Lamell ka sama kujuga nagu standard korvil. Vaja kõrgused ära mõõta, et kõik õigesti saaks ja siis hooratas lasta uue korvi järgi modida. Ketta osas vist lasen olemasolevale uued katted Pidurimeistris peale panna või leian ülesse sellise ketta kusagilt garaažist kus need juba on peal. Kirjade järgi on korvi survejõud 500+nm, see on üle 2x rohkem kui standard on hoidma mõeldud ja võiks ka tavalise kettaga hoida.

380cc pihustid osteti käest ära ja asemele tellisin 550cc Boschi pihustid. Usa pistikuga Mustang Shelby GT stock. Nüüd ei kripelda enam, kas ikka on piisavalt suured.

Summuti tellisin ka uue. Simonsi laojäägi otsa pealt tuli mõistliku hinnaga Opel Kadet GSI (vist oli) 2,5" jooks. Mingi hetk peaks alla sobitama, see praegune JAP Style pütt on no go minu jaoks ja äkki panen selle Opeli teise reso ka vahele, et oleks vaikne. Kui auto on keskmisest kiirem siis pole suure kisaga vaja enam lisatähelepanu koguda.
Eilsest autolehest lugesin, et varsti on nii vanal masinal kõik võimalik ei pea liiga heade pidurite pärast isegi muretsema enam.
Õnneks tuli suur talv ka tagasi, antakse nädalake armuaega enne suve. Eks näib mis seis aasta pärast jälle on
